About Me

My photo
TANAH MERAH, Malaysia
Hye!! Welcome to my blog. Nothing special about me.. jgn lupa follow this blog.. Thanks...

Monday, November 8, 2010

Praktikal

Aku start praktikal kat Kilang Sawit Kemahang pada 21 Jun 2010.... pada hari pertama tu... malu2 la konon... malu2 kucing.. hikhikhikhik..... padahal.. aku dah biasa dengan pekerja-pekerja di sini.. almaklumlah...my father kerja kat cni.. hahahaha.....
pada hari tu jgk.. aku berkenalan dgn Nik.. Zue.. Dayah... Adaa... sweet memories wif u all....
selepas korang hbis LI.. tnggalah aku sorang2 kat cni.. so bored... tp xpe... pak cik2 kat cni ada... ceria lah ckit.... kerja aku hari masa LI... on9.. kihkihkih... kdng2 jer ada kerja... tp best la jgk... bnyk lol leh blajar n mlihat glagat2 pkerja kat cni.. mcm2 ragam....
slama 6 bulan aku berada di sini... 16 Nov 2010 hari last aku LI...

gelagat2 kami di sini...
kenangan bersama cik Din... sudah pencen...=p

No comments:

Post a Comment