About Me

My photo
TANAH MERAH, Malaysia
Hye!! Welcome to my blog. Nothing special about me.. jgn lupa follow this blog.. Thanks...

Wednesday, April 6, 2011

Jejalan VS Hantar member

Assalamualaikum & Hye!!
Orite.. bertemu kembali.. hahaha... sudah berapa hari aku x hiraukan blog aku ni. Sbuk dengan siapkan nota2. X lama lg nk final exam. So, aku x sempat nk on9 n update blog!! 
Hari ni, free cz tggu my dad n my mum dtg amik aku. So.. Ni lah.. aku nk update n story about 'jejalan VS hantar member aku naik bus'.
 Why jejalan?? sebabnya aku pergi awal kat KB sebab member aku tu nk blik Pahang, tp tiket nyer xde lg, so pergi awal untuk dapatkan tiket.  Member aku plak, naik bus kul9. so masa tu lma lg kne tggu, jd kami jejalan lah . shopim2 kat tesco.. bli brang2 dapur kot?? Masak ke ?? rjin nmpak!!!! 

peace!!! amiey ngn mek nun
sempat lg ek bergambar....

aku!! muka poyol!! hahahha...

 Lepas shopim2 kat tesco, kami pergi jejalan kat PCB. amik angin pantai jap!! n layan KFC tepi pndai. skali skala sronok jgk. 
Tp mggadai nyawa, ombak besar, tkut!!! tkut tsunamai.. asissshh!!!

Jom lyan gmbar kami...



5 Friends!!! We r "The Otai Geng"

Kami lepak2 kat pntai ni dlu sblum hntar smula member aku tuk naik bus. Lepas solat maghrib kami terus ke perhentian bus n leave alone inaz kat ctu.. hehehehe..
So, kami pun pulang lah ke rumah. X mahu tggu inaz naik bus sbb nk tgok Anugerah Bintang Popular 2010. Sory dear... take care!!

oK, thanks n leave ur comment.
bye!! wait my new post ek!! daaa...



No comments:

Post a Comment