About Me

My photo
TANAH MERAH, Malaysia
Hye!! Welcome to my blog. Nothing special about me.. jgn lupa follow this blog.. Thanks...

Friday, June 17, 2011

Berdua

Hello

Aku dah kemalasan nk update blog ni. Banyak lg kerje yg aku kne buat.hehe..
K lah, sbnar nyer aku nk crite sal date aku hari ni.. kuikuikui...
Tp.. bukan date mna pun.
First, die pick up aku kat umah.. then kite orang p Tanah Merah cz nk bli tiket bus. Kami berdua mahu p kL.
Aku nk p umah abg aku, n die pun nk p umah abg die.
s0, kitaorng p sma2 lah.
Slepas bli tiket tu, aku ke Bachok p jumpa adik aku cz aku nk amik my camera die pinjam.
Alang2 dah ke Bachok kta kan.. ape lg.. jom ke pantai..
haaa... tibalah aksi kami yg giler bergambar.. 
xtau nk ckp pe dahhh

jommm layan!!!





ni aku yg smakin nk chuby

No comments:

Post a Comment