About Me

My photo
TANAH MERAH, Malaysia
Hye!! Welcome to my blog. Nothing special about me.. jgn lupa follow this blog.. Thanks...

Thursday, February 2, 2012

Manusia Mudah Lupa

Assalamualaikum,

Dah masuk bulan yang kedua la yer kita ni di tahun 2012, jap jer kan?? Pejam celik, pejam celik.. alahaiii... umur pun semakin meningkat laa dari setahun ke setahun ni.. Semakin tua la nampaknya.

Apa sebenar yang aku nak membebel ni kan.. adoiii...oK2.. jom bca aku membebel pasal "MANUSIA MUDAH LUPA".
Betul la kata2 pepatah dari Tun Dr Mahathir, Melayu mudah lupa.. aku nk membebel pasal manusia hari ni.
Apa perasaan korang bila mak bapak korang terasa hati?? sedihhh kan?? Ni la yg aku nk mksudkan, someone telah membuat hati mak bapak aku terguris, dulu masa susah family aku yg tolong dieorang, sekarang.. mentang2 dah senang kan, dah kerja. ada family sendiri.. dah lupa jasa mak bapak aku ni.. tu lah manusia sekarang, mudah sangat lupa jasa kan??
Tak tahu la aku nk kata ape kat diorang yang berperangai mcm ni. minta2 Tuhan balas la apa yg diorang buat tu.
If mak babak aku ada buat salah pun, diorang orng tua, kita yg anak2 ni, x yah la nk masuk cmpur. Tu lah, aku sendiri pun x masuk campur n setahu aku la, mak bapak aku xde la buat salah ngn korang. Minta tolong korang pun mmg x la!! X ingin nk menumpang hidup korang lerr..

p/s : Jangan lah kita jadi manusia cepat lupa jasa oK..

No comments:

Post a Comment