About Me

My photo
TANAH MERAH, Malaysia
Hye!! Welcome to my blog. Nothing special about me.. jgn lupa follow this blog.. Thanks...

Tuesday, May 24, 2011

19 May 2011 ( Gaduh lg )

oK.. aku n crite sal hati dan prasaan aku smnjak dua ni.

aku pun xtau lah knepa susahnya, keras nyer hati aku tuk memaafkan nyer.
Aku thu, aku pun x sempurna, sebagai mnusia kata kan, smua orang pernah buat slah. aku sdiri pun pernah buat salah. 
tp......
aku x fhm lah, knape die asyik bt kesalahan yg sama.
aku x bleh trima. Aku ada gak kesabaran, tp sbar aku ada tahap jgk.
19 Mei 2011, hari last die kursus keusahawanan. Aku ngah msg ngn die.. die ckp. nt smpai kat rent house, kita skype. winduuu...
mSa tu aku ngah on9 dah. Aku pun buka lah Fb nyer.. bkn nk buat ape2 pun, ntah knape tiba2 jah hati kau ckp, buka lah kat msg tu.
Aku pun, buka lah.. hahhhhhh!!!!!!! terkejut aku, da msg yg die chat ngn pompuan mna ntah. siap minta no fon lg.. xckup lg ngn aku sorang.. nk gak test market yerrr..
aku ape lg.. mngamuk sakan lh.. cancel smua nk skype tu!!! aku maki2 die. 
ye la, mna x nyer.. brulang2 kali buat kes yg sma. Lau dah x suka aku, ckp.. xyah nk buat prngai tu kat blkng aku. Aku ada hati n prasaan jgk.
Dah x nk mngaku aku ni mak we k0, xpe.. aku redha.
Tuhan dah ttpkan jodoh kita.
lau ada jdoh, kita akn bersama gak.
tp,
aku terkilan.. aku setia sngat2. ni ke balasan tuk aku?? 
Aku malu gak ngn family aku. family die, sbb hbungan kami x pernah susuk pa pe pun.
Ari ni  sudah 6hari aku dingin ngn die, msg x blas call pun x blas.
Smalam die call, tp maa die yg ckp.. malu.. msalah die cari, tp gtau maa die kta gaduhh ngn aku n xthu nk buat cm ner lg.. die minta ngn aku, bg pluang terakhir tuk nya. tp aku x bleh. X bleh nk trima die lam msa terdekat ni.
Aku dah bnyak bersbar.. aku sedih.. aku x mahu kecewa. hubungan aku bukan nya baru. tp dah lama, 6thun. Aku terlalu syg kan die.
Aku berdoa smoga Tuhan lembut kan hati ku yg keras ni tuk memaafkan nyer. walaupun mngmbil msa yg lma.

Semoga aku ngn die kembali seperti biasa n die xkn buat lg prngai tu.

susah aku nk lpaskan kamu..



No comments:

Post a Comment