About Me

My photo
TANAH MERAH, Malaysia
Hye!! Welcome to my blog. Nothing special about me.. jgn lupa follow this blog.. Thanks...

Thursday, May 19, 2011

Semester 5 Sesi Dis 2010

16 Mei 2011 keputusan final exam semester ini di keluarkan. Aku mnggu dengan penuh debaran.
Petng 15hb member aku text aku ckp dah bleh chek. Aku ape lg, cepat2 on9..
Buka-buka xkluar mklumat aku. Aku call member aku yg lain, die yang chek yg aku punye..
Alhamdulillah.. Dengan usaha aku, aku dapat 3.45.. FRUST pun ada. sbb ckit jer lg nk dapat Dekan. Tp xpe, aku bersyukur dan aku akan usaha lebih lagi untuk semester akhir.
Trima kasih aku ucpkan kepada pensyarah2 yg mngajar aku dan kawan2 ku, especially my best fren @poli merangkap housemate aku.. Tq ALL.. Amiey, Ghah, Ainun, dan Inaz.
Semester depan kita study sama2 lg ek..

No comments:

Post a Comment