About Me

My photo
TANAH MERAH, Malaysia
Hye!! Welcome to my blog. Nothing special about me.. jgn lupa follow this blog.. Thanks...

Sunday, August 21, 2011

Bermaaf-maafan sesama kita

Halooo... allooo...

Raya sudah dekat dahhh....
persiapan anda2 smua tuk raya bagaimana.. sudah siap ke smua??
 tp. sblum tu, bersiap sedia lah kita untuk bermaaf-maafan Ok..
lau ada bt slah tu sori2 la yer.. kira nyer 0-0.. hehehehe..

senang ke nk maaf kan orang?? 
bagi aku amat susah.. tp lma2 bt dekk jerr..
lantak la kan.. last2 maaf gak.. tp lantak die lah kan nk trima ke x.. 
tu die ngn Tuhan la plak..

Aku da gak sakit hati ngn someone ni..
bt xtau jer.. dekk jerrr.. xyah pdulikan die kan..
lg senang..

lg satu ni.. seseorang dak klas aku ni.. ikut kan hati aku, mmg aku kata lah dpan2 die..
tp aku sbar jer..
Aku da poblem ngn KO ke?? 
yg k0 thu lbih2 dr aku tu.
aku xde ape2 msalah
jgn nk babitkan aku!!
ko yg x puah hati ngn die!!!! 

Nt raya la aku minta maaf kat KO..
tp sblum tu Ko yg perlu minta maaf..
hahahaah...

membebel xtentu pasal..
kurus poso aku hari ni..

Pinjam gmbar jap eh..
p/s : kalau anda x puas hati or x suka kat seseorang tu, xyah la nk kata kat orang lain.. 

No comments:

Post a Comment