About Me

My photo
TANAH MERAH, Malaysia
Hye!! Welcome to my blog. Nothing special about me.. jgn lupa follow this blog.. Thanks...

Wednesday, August 17, 2011

My Anniversary

Salam
&
moga2 sihat slalu yerr.

Udah agak lma mnyepi ngn blog ni. xde ape2 yg nk update.
Tp ni aku ada story nk crite.. hehe.. jom lyan ehh..
tgok tjuk entry x?? msti korang tgok kan.. 
agak2 pe yerr?? hehehe..
 actually, aku nk crite sal anniversary aku ni yg ke???
Bila ehh???

Ulang tahun perhubungan aku dengan Mohd Firdaus yang ke 6 thun pada 18 Ogos 2011.
pe yg aku harapkan??

  •  kami di panjangkan umur
  • kasih sayang yg makin bertambah
  • kekal sehinnga ke jinjang pelamin n anak cucu
  • bahagia slalu
  • xnak gaduh2 lg
  • cepat2 khwin.. gatal ekkk...
_Menanti hari yg bahagia kami berdua_


I LOVE U SO MUCH!!!

Doa2kan kebahagian kami berdua

Amin


No comments:

Post a Comment