About Me

My photo
TANAH MERAH, Malaysia
Hye!! Welcome to my blog. Nothing special about me.. jgn lupa follow this blog.. Thanks...

Monday, January 16, 2012

Apa yang korang ingin kan???

Apa yang korang ingin kan ek?? tu lah tjuk enty aku kali ni.Tak tahu la kenapa jer tiba-tiba teringin nk buat pasal ni. mungkin juga di sebabkan sekarang ni aku menjawat jawatan sebagai penganggur terhormat sudah sebulan yg lalu. 
Dalam tak ada buat apa2 ni, leh gak la termenung2 apa yg aku hendak kan. ikut kan hati semua aku teringin.. hehe..
1. Nk kawin cepat-cepat..(elak melakukan dosa)
2. Nk smbung study (even dah kawin pun) nk smbung study gak.. encik husband, leh kan? heh.. sengal!!
3. Nk ada kereta sendiri (BMW X6) pun Ok.. haha... banyak duit ko nk kreta mahal2..hutang PTPTN pun x berbyar lagi.. hura2 kerajaan negeri kelantan kan nk hapuskan hutang PTPTN rakyat Kelantan.. betul ke?? untungg lerrr... leh aku berangan nk kereta BMW X6.. hohohoh...=p

Berangan jer lebih ni.. hehe.. tp ada orang ckap, berangan tu kdang2 menjadi gak..=p
Apa2 pun, kena lah usaha sendiri kan.. nk itu, nk ini.. korang2 semua lak mcm mna?? APA YG KORANG NK?? jom.. kongsi sama2 =)






No comments:

Post a Comment