About Me

My photo
TANAH MERAH, Malaysia
Hye!! Welcome to my blog. Nothing special about me.. jgn lupa follow this blog.. Thanks...

Tuesday, January 10, 2012

Any things..

Assalamualaikum & Hye

Sunyi nyer blog ni.. dah agak lama menyepi. Di kesempatan ini, aku mahu meng-update la blog aku ni. huhuhu.. aisshhh!! agak2 ape yg berlaku ek..
Now.. aku hbis sudah pengajain aku dlm bidang Diploma Pemasaran n InsyaAllah, ada rezeki aku nk smbung lg dlm msa yg terdekat ni. Alhamdullillah, aku memperolehi result yg kira nya oK la tuk semester akhir, 3.68. rsa x percaya lak.. thanks tuk famili, rakan2 n pensyarah2 semua.Sekarang tggu nk konvo pada bulan Mac 2012 ni.

Aku xde buat ape2 pun, minta kerja sna2 sni, dah dpt stu kerja aku tolak.. hihihi.. gaji x berpatutan..???? sape yg nak..Tp xpe lah, mgkin ada rezeki yg lain. Dalam msa yg sma gak, aku amik lesen.. huwaaa.. aku msih tkut lg ni.. mcm mna nk bwak!!!. tidakk!!!!!

Habis final year hari tu, aku pergi ke KL umah abg n umah kakak aku d Puchong n Klang. Lma aku kat sna, dlm sebulan.. hehe.. tggu pakwe blik Kl tuk blik klntan sesama.. xtau lah nk ckp pe lggg........ deh beku nk wat ayt2 semua ni.. hahahah... 

Menyibuk ckit!!




08 Januari 2012 genap 22 tahun aku berada di dunia ini. Thanks aku msih lg bernyawa.
 terima kasih buat kawan2 yg wish bfday aku sama ada melaui telefon, sms, n FB.
tp ulang thun yg ke 22 thn jgk pling sedih nmengecewakan aku. xthu nk ckp mcm mna persaan aku msa tu. huwaaa...
mckak.. u must be strong!!!


that all.. bye!!!




No comments:

Post a Comment