About Me

My photo
TANAH MERAH, Malaysia
Hye!! Welcome to my blog. Nothing special about me.. jgn lupa follow this blog.. Thanks...

Friday, November 25, 2011

Tamat Sudahhhh.. so???

Assalamualaikum..

Firstly aku nak gtau yg skrang ni aku xperlu nk tension-tension nk study tuk jwab kuiz, test n final lg.
Now.. aku dah tamat pengajian aku dlm Diploma Pemasaran di PKB.
Hahahaha.... pe yg nk aku buat ni lpas hbis study ni.. perancangan aku.. lau ada rezeki aku nk smbung lg study aku ni.. heheh...  tp sblum tu, maybe aku jd penganggur terhormat dlu kottt..
Aku nk apply kerja2.. hihihi... tp kerja APA yerrr..
tggu jer la kerja apa yg dpt.. rembet jer.. heheheh..=)
Tp sblum tu, aku da program lg. Aissshhhhh!!
semua orng dah blik kmpung msing2 dah..
aku jer x lg ni..

 mcm yg aku da ckp lam entry2 sebelum ni..
aku kne p PD wakil Politeknik Kota Bharu dlm PERTANDINGAN RANCANGAN PENIAGAAN peringkat KPTM.
so, aku harap aku n group aku dpt buat yg terbaik.
n jadikan sbgai knagan manis mngglkan PKB.





No comments:

Post a Comment