About Me

My photo
TANAH MERAH, Malaysia
Hye!! Welcome to my blog. Nothing special about me.. jgn lupa follow this blog.. Thanks...

Tuesday, November 15, 2011

semuanya disini

Hai..
Actually.. aku dah lma x update blog ni..bkn nya mlas nk update, ntah knape lappy aku ni tak boleh nk acses google account. huhuhu..
last2.. aku try la buka guna mozila..mggodam2.. akhirnya.. dapt jgk la..shuka2..
bnyak crita yg aku nk create ni.. sempat ke x ni xthu la.. 
FIRST : FINAL PROJEK
sbulan dua yg lpas aku sbuk dgn presentation final projek.. x tido mlm aku di buatnya nk siapkan laporan n preaparation tuk present tu.. 
20 Oktober 2011 berlangsung nya presentation tersebut.. group aku buat projek 'Inner Wirdani'.

 ni group aku

 bersama penyelia projek, Puan Mazlina Mohammed

 group lain, dak2 klas aku

Dalam kesibukan dngn final projek tu, penyelia aku suh hntar Rancangan Perniagaan untuk masuk pertandingan RP peringkat PKB.
Group aku buat pun last2 minit.. Then.. taraaaa....... 
akhirnya..

memenangi tempat kedua dlm pertandingan tersebut.
Perkara yg x dijngka, group aku dipilih untuk mewakili PKB ke peringkat seterusnya yg akn di pertandingan d PD.
Hope dpt buat terbaik!!!


SECOND : DINNER PRA-GRADUAN
Pada 23hb dinner pra-graduan PKB yg diadakan d Hotel Renaissence.
jom2 tgok pkat nk jd artis ni.


 ok.. babye!!
see u again..

No comments:

Post a Comment