About Me

My photo
TANAH MERAH, Malaysia
Hye!! Welcome to my blog. Nothing special about me.. jgn lupa follow this blog.. Thanks...

Wednesday, November 30, 2011

Pembentangan Rancangan Perniagaan Peringkat Politektik KPTM

Hai bloger2 semua..
Assalamualaikum.
mood bercuti-cuti skrang ni.

Seperti yg lpas2.. aku da gtau pasal pertandingan RP kan?
so?? telah berlngsung nya pertandingan Rancangan Perniagaan Peringkat Politeknik KPTM di Politeknik Port Dickson pada 29-30 November 2011.

Pada 29 November 2011 pertandingan mengikut Zon, dimana aku mewakili Politeknik Kota Bharu dalam Zon Timur.
Kumpulan aku telah memenangi tempat kedua didalam peringkat zon dan tidak dapat memasuki peringkat akhir. Walaubagaimanapun, tahniah aku ucapan kepada kumpulan aku. 
Kami dah buat yang terbaik, dan mungkin juga tiada rezeki kami. 
Apa pun, aku gembira dengan keputusan tersebut.
Tak jangka la dpt no2 peringkat zon, ingatkan tak dapat nombor dah.. heheeh..

kumpulan dari politeknik Hulu Terengganu yang memenabgi peringkat zon timur.
untuk peringkat seterusnya, dimenangi oleh politeknik seberang prai.

Ni antara gambar-gambar kami.
Jom2...
Semasa pembentangan






       
bersama pensyarah pengiring                             






bersama pemenag peringakt zon timur, Politeknik Hulu Terengganu

No comments:

Post a Comment