About Me

My photo
TANAH MERAH, Malaysia
Hye!! Welcome to my blog. Nothing special about me.. jgn lupa follow this blog.. Thanks...

Tuesday, March 8, 2011

FinAL pRojEk vS k0nVo - Jan 2011

Kali aku mahu bercerita sal progrm yg berlaku kat Politeknik pada 08 Februari 2011 berlangsungnya secara serentak iaitu pembentangan final projek bagi semester akhir sesi Januari 2011 dan Konvo yg ke-24..
Masa aku meronda2 di di sekitar pembentangan final projek tu, aku fokus kepada projek2 dari palajar Pemasaran... sbb ape?? haaa... next sem aku lak kne wat produk... s0.. aku kne lah tgok2 produk ape yg mereka telah buat tu... this sem.. ada yg buat nuget dr ubi, tea dr daun manggis, mee dari ubi, kasut n slipar.2in1, n bnyak lagi lah... ada yg bt ubt kncing manis, produk kecantikan n so on lah... sape2 yg pergi tgok tu.. thu lah.. especially, plajar2 PKB lah...
kat bwah ni... ada gmbar yg smpat aku snap untuk korang tgok..projek dari pelajar Pemasaran

  Ubat kncing manis

Mee Vito

kasut dan selipar.. 2in1

ChocoMiss

Tapio Crunch

New Heritage Mangostana

Beuty Acne Treatment

Gmbar2 di atas adalah group dari plajar2 Pemasaran bersama produk masing2... yang menarik perhatian aku adalah produk BeUty dan kasut 2in1..
Memandangkan aku pun plajar Pemasaran.. aku lbih bnyak snap gmbar tuk projek2 pelajar pemasaran jer..

Di bawah ni.. adalah kajian terhadap kemasan dinding dalam urad sengit yang mnjadikan aku tertarik n nk snap gmbar.. hehehe..... Projek ni dari pelajar Ukur Bahan.

Akhir sekali... projek dari pelajar elektrik iaitu membuat garaj burger yg mnggunakan solar...  aku xbleh nk cerita la mcm mna ia berfungsi.. aku pun x fhm bab2 elektrik ni... bkn field aku.. hahaha...
yg aku dngar msa wakil group cakap tu.. solar yg digunakan untuk menghidupkan lampu.. hehehe... sori lau slah info...

Sebenarnya.. ada bnyak lagi projek2 yg lain... tp aku xsempat nk pergi semua.. n lg pun x mnarik.. hehehe... so, that's all  jer yg aku mmpu.

After meronda2 kat dataran gemilang... aku meronda2 kat gerai sempena konvo kali ke 24.. hmmm.. dlm ronda2 tu.. terbeli earing silver n jam... aku suka kumpul jam!!! 
Thun ni.. aku xde member yg konvo.. thun lpas ada.. my hubby yg konvo...
Tp.. xpe... tahniah kepada mereka... thun depan.. aku plak.. amin...
ni... sempat lgi aku bergmbar... hehehee.... =)
aku!!


No comments:

Post a Comment