About Me

My photo
TANAH MERAH, Malaysia
Hye!! Welcome to my blog. Nothing special about me.. jgn lupa follow this blog.. Thanks...

Monday, March 21, 2011

_kAmi mEnggEdiK.. SmbiL bT aSsGmEnT_

Tuk pengetahuan korang.. sbnrnya aku ada 1 tugasan.. tugasan ni adalah tugasan last tuk subjek saluran agihan dan peruncitan. Tugasan ni perlu buat mengenai satu kedai runcit di sekitar KB untuk mengetahui bagaimana pengurusan kedai tersebut. 
That's why... aku ke KB tuk settle kan tugasan ni... s0.. aku telah memilih kedai CITIJAYA untuk di jadikan tugasan aku.. hahahaha... Tp satu yg melucukan... kedai-kedai cam ni kan x boleh nk ambil gmbar di dalam kedai.. first.. aku snap gmbar kat luar jer.. then aku pusing2 kat dalm.. msa mgah pusing2 tu.. aku bersama member aku.. Inaz.. ni nk mula kerja jahat... buat2 pilih barang.. tp.. inaz snap gmbar ruang2 kat dalam kedai.. sdng snap gmbar.. dtglah seorang laki cina.. pkerja kedai tu kot... "nk cari hadiah ke?? untuk sape??" kahkahkah.... aku pun buat2 biasa lah.. "aaa... nk cari hadiah.. tuk diri sendiri.. kihkihkih... hbis jenis bear.. bntal aku pegang n buat2 tnya.. Jahat tul aku ni kan...
tp.. xpe lah... terpaksa!! lau x.. mcm mna aku nk siapkan tugasan aku lau xde gmbar2 tu semua...
ape lg.. lpas kluar kedai tu.. aku ngn inaz gelak.... si inaz lak.. nk control la katakan.... dah asyik pusing dlm kedai tu.. nk x nk.. buat pilih barang.. than beli lah keychain handphone.. huhuhu... kecian2...




gmbar2 kedai.. aku curi snap... hahahaha

After that.. aku pun ape lg.. sempat mnggedik ngn member aku... snap gmbar kami lak.. time tuk posing!! mmg suka bergmbar tul lah.. leh jd photographer ni... =p



model belon
belon ni.. aku minta ngn pekerja Diamond.. time tu ngh ada promosi ape ntah.. umur brape??? hahaha...


No comments:

Post a Comment